سال جاری هر ماه درباره ایکس باکس سری ایکس از مایکروسافت خواهید شنید

به گزارش مجله سرگرمی، مایکروسافت خبر داده است که برای تک تک ماه های باقی امسال میلادی، برنامه ای حول کنسول نسل بعدشان در نظر گرفته اند. طبق خبری که مایکروسافت منتشر نموده، اخبار و اطلاعات مختلف مربوط به ایکس باکس سری ایکس در قالب سری برنامه ای به اسم Xbox 20/20 هر ماه منتشر خواهد شد.

سال جاری هر ماه درباره ایکس باکس سری ایکس از مایکروسافت خواهید شنید

اولین برنامه ایکس باکس درباره کنسول سری ایکس، برنامه پنج شنبه شب است. قرار است در قالب قسمت جدیدی از برنامه معمول اینساید ایکس باکس، شاهد نمایش بازی های نسل بعد این کنسول باشیم. مایکروسافت گفته است که در این برنامه، که بخشی از همان سری Xbox 20/20 محسوب می گردد، گیم پلی بازی های نسل بعد، تریلرهای مختلف و نمایش های کوتاهی از بازی های استودیوهای عظیم و هم چنین بازی سازان را جای داده اند؛ طوری که برنامه پنج شنبه شب، پلتفرمی برای نمایش بازی های مختلف صنعت بازی است.

از اینکه رویداد دیجیتال دیگری از سوی مایکروسافت برای هفته معمول نمایشگاه E3 در نظر گرفته شده، رسما خبر داشتیم. مایکروسافت اطلاعات بیشتری از این برنامه که قرار است در ماه ژوئن نمایش داده گردد ارایه ننموده است. با این حال، گفته که برای ماه بعد از آن، یعنی ماه جولای، برنامه ای را در نظر گرفته اند که بازی های خودشان، یعنی تولیدات استودیوهای بازی سازی ایکس باکس را به نمایش خواهد گذاشت. بازی های جدیدی هم در رویداد ماه جولای برای ایکس باکس سری ایکس رونمایی خواهند شد.

در بیانیه منتشر شده از سوی مایکروسافت، یکی دو اطلاعات جالب دیگر هم پیدا می گردد.

مایکروسافت گفته است که هدف آن ها، عرضه همزمان ایکس باکس سری ایکس و شماره بعدی مجموعه بازی های هیلو یعنی Halo: Infinite است و فعلا هم مسئله ای در تحقق این هدف به وجود نیامده است و همه چیز به خوبی در حال پیشرفت است.

در حال حاضر تمام 15 استودیوی مختلفی که زیر نظر مایکروسافت مشغول فعالیت هستند، ساخت بازی برای سری ایکس را آغاز نموده اند. تمام بازی های استودیوهای ایکس باکس هم چنین روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.

درباره برنامه اینساید ایکس باکس فردا، مایکروسافت اضافه نموده است که در این برنامه از قابلیت Smart Delivery و هم چنین پشتیبانی سخت افزاری از سری ایکس صحبت خواهند کرد. تعدادی از بازی هایی که از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می نمایند معرفی می شوند و بازی های نسل فعلی هم که برای ایکس باکس سری ایکس بهینه شده اند، نمایش داده خواهند شد. قابلیت Smart Delivery همان امکان خرید بازی و استفاده از آن روی ایکس باکس های نسل فعلی و نسل بعد، بدون احتیاج به خرید دوباره آن است.

پنج شنبه ساعت 19:30 به وقت ایران می توانید برنامه اینساید ایکس باکس را از پلتفرم های مختلف مثل توییچ، یوتیوب یا میکسر تماشا کنید. پیشنهاد می کنیم حتی اگر هوادار پلی استیشن هستید، این برنامه را ببینید، چون بازی هایی که قرار است نمایش داده شوند، ساخته مایکروسافت نیستند و بیشتر آن ها روی پلی استیشن هم عرضه خواهند شد؛ مثل قسمت جدید سری بازی های فرقه اساسین یعنی Assassins Creed Valhalla که گیم پلی آن برای اولین بار در برنامه پنج شنبه شب مایکروسافت نمایش داده خواهد شد.

منبع: مایکروسافت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89336

به "سال جاری هر ماه درباره ایکس باکس سری ایکس از مایکروسافت خواهید شنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری هر ماه درباره ایکس باکس سری ایکس از مایکروسافت خواهید شنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید