شروع ثبت نام در بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی

به گزارش مجله سرگرمی، دبیر هیأت اجرایی بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از شروع ثبت نام در بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از امروز (15 تیرماه) اطلاع داد.

شروع ثبت نام در بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی

به گزارش خبرنگاران، دکتر اصغر عبادی فر، دبیر هیأت اجرایی بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با اعلام این خبر گفت: مطابق دوره های گذشته، این دوره شامل دو بخش افراد حقیقی و نهادهای حقوقی حوزه علوم پزشکی است. برگزیدگان دسته اول، از بین محققان، محققان جوان و دانشجو و صاحبان پژوهش های برتر و برگزیدگان حقوقی از میان مؤسسات مرتبط با پژوهش شامل دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، نشریات علوم پزشکی، کمیته های تحقیقات دانشجویی و مراکز رشد فناوری و همچنین مؤسسات غیر دولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اضافه کرد: پژوهشگران می توانند در سه کمیته علوم بالینی و سلامت، کمیته علوم پایه پزشکی و کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری در فراخوان جشنواره شرکت نمایند و شرط ثبت نام در گروه محققان دو کمیته اول، دارا بودن شاخص H دوازده و بالاتر و برای گروه محققین جوان و دانشجو H هشت و بالاتر است و مبنای ارزیابی برحسب امتیازات کسب شده در کارنامه پژوهشی افراد است. همچنین در کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری شرط H index وجود ندارد.

رئیس مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و دبیر هیأت اجرایی بیست و پنجمین جشنواره رازی با اشاره به گروه پژوهش برتر گفت: متقاضی این گروه می تواند به طور مستقل با یک مقاله اصیل پژوهشی پراستناد، با شرایط اعلام شده در فراخوان در یکی از دو کمیته علوم بالینی و سلامت یا کمیته علوم پایه پزشکی شرکت کند. بنابراین برای یک تحقیق خوب و ارزشمند در جشنواره صندلی تعریف شده وجود خواهد داشت.

عبادی فر، اهم تغییرات این دوره از جشنواره را به توضیح زیر گفت:

- مقالات چاپ شده در مجلات نمایه شده در بانک های اطلاعاتی ISI(Web of Science), Medline, PubMed, PMC, Scopus, مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار می گیرند.

- برای محاسبه امتیاز پژوهش برتر، عدد Citation وIF هر دو از ISI استخراج می گردد.

- نحوه محاسبه امتیاز هرمقاله کارنامه پژوهشی نیز مطابق دستورالعمل جدید تغییر نموده است.

دبیر هیأت اجرایی جشنواره همچنین گفت: ثبت نام داوطلبین در بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از شنبه 15 تیر ماه شروع می گردد و تا سرانجام وقت اداری روز 30 مهر ادامه خواهد یافت. فرآیند ثبت نام با عضویت در سامانه جشنواره رازی و ارسال آثار به صورت الکترونیکی از آدرسrazi.research.ac.ir یا razi.hbi.ir انجام می گردد.

طبق اعلام وبدا، مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30756

به "شروع ثبت نام در بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام در بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید